Passa al contingut principal

Sobre mi.



Hola!
Hem dic Ariadna, tinc 13 anys,faig 2n d'ESO i visc a Gerb. Vaig a l'institut IES Almatà. Tinc un germà que té 11 anys i un conill com a mascota.
Les meves aficions són viatjar, llegir, mirar pel·lícules o series al Netflix,fer manualitats, cuinar postres,ballar,cantar i estar amb les amigues.
Els meus colors preferits són el blau i el lila.Els meus plats preferits són els caragols, el conill i els espaguetis a la carbonara. Els meus postres preferits són la xocolata i els gelats.El meu esport preferit és ballar i nadar.Al meu temps lliure m’agrada quedar amb les amigues.
A mi de gran no se lo que m’agradaria ser, això sí de jove m’agradaria fer de monitora a creu roja ja que ma mare treballa allà.A mi m’agrada el món de la decoració, l’educació i la cuina.
Jo sóc una persona tímida, alegre,resonsable,analítica,creativa,emocional, quisquillosa,amable i simpàtica amb els que u són amb mi,activa,selectiva,comunicativa,exigent,fiable,tranquila,humanitaria.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Comentari dels primers freds                                            Miquel Blay Nom: Ariadna Viladot Data: 6 de Juny del 2019 Institut: IES Almatà Professor: Rosa Plana Índex 1.Introducció……………………..…………………………………………pag 2 2.Documentació general/catalogació………………………………….......pag 2 3.Biografia de l’autor…………………………………………………….....pag 2 4.Anàlisi formal…………………………………………………………...pag3-4 5.Interpretació…………………………………………………………....pag4-6 1. Introducció. Blay aconseguir amb aquesta obra “Els primers freds” un dels èxits més importants de l’escultura hispànica de l’època. Destaquem d’aquest conjunt escultòric els primers indicis d’un simbolisme que es manifesta en les formes suaument esfumades dels cossos i en els marcats estat d’ànim dels personatges, que no deixen indiferent l’espectador. Profundament influït per l’escultura francesa ( Rodin) , Blay intentarà portar la modernitat artística a Catalunya.       2. Documentació g

Història de Roma

L'arquitectura de la ciutat romana. L’ arquitectura romana neix del contacte amb dos sistemes de construcció pròxims, el sistema arquitectònic dels etrusc i els grecs.  Del sistema arquitectònic etrusc van incorporar  entre d’altres coses els arcs i les voltes de canó i d el sistema arquitectònic grec les formes més clàssiques com els temples. D’aquesta barreja, amb les aportacions pròpies, sorgeix l’arquitectura romana.  Els romans  van descobrir noves tècniques: Una d'aquestes tècniques és que  van descobrir una roca (la putzolana) que convertida en pols i barrejada amb calç produeix un material amb característiques semblants a les del ciment. Aquest "ciment" era molt útil per a la construcció de murs i, sobretot, per a la construcció de voltes de canó i voltes d´aresta.   Algunes de les construccions arquitectòniques més importants són: El temple A difèrencia del temple grec, tenia accés per una escala frontal.La pedra era el material més u